حریم خصوصی مشتریان

 کاربران این وب سایت نیز همانند وب سایت های اینترنتی دیگر، مشخصات کاربری خود اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، ایمیل و… را در سایت ثبت می کنند. این اطلاعات برای خرید، ارسال کالا و ثبت نظر لازم هستند و مرجع ما جهت ارتباط با مشتری و ارسال کالا این اطلاعات هستند. بنابراین در درج نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره تماس‌ و سایر اطلاعات دقت فرمایید و وارد کردن این اطلاعات به منزله تایید صحت آنها نیز است.

 حفظ و نگهداری حساب کاربری و رمز عبور بر عهده خود کاربر است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، این اطلاعات را نزد شخص دیگری فاش نکنید. همچنین مسئولیت کلیه فعالیت‌‏های هر حساب کاربری به عهده صاحب آن است.

 هویت کاربران در این وب سایت محرمانه است و اطلاعات شخصی آنها به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌ شود. این موضوع فقط در یک صورت انجام می شود که به دستور قضایی رسمی کشور باشد و این امر مطابق با قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد.

 از آنجا که کلیه فعالیت‌های ما قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک می باشد طی فرایند خرید، در صورت نیاز و در خواست مشتری حقوقی، فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود. برای همین منظور وارد کردن اطلاعاتی مانند کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است که این درخواست و اطلاعات مورد نیاز باید در صفحه تسویه حساب و در قسمت توضیحات وارد شوند.

 در برخی موارد نقد و نظرهای کاربران در راستای احترام و قوانین سایت ممکن است ویرایش شوند. اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربران، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد این حق جهت پیگیری قانونی ما محفوظ است.

 تمامی مکاتبات و تماس با مشتریان تنها از آدرس فروشگاه، شماره تلفن و ایمیل رسمی وب سایت حاج نصرالله نوری که به شرح زیر است صورت می گیرد و این موضوع در همه ی شرایط بر قرار است. پس مسئولیت ارتباطات از غیر از موارد زیر با ما نمی باشد.
 آدرس ارسال در مکاتبات: استان کرمانشاه – شهرستان کرمانشاه – سی متری سوم – میدان بهزیستی
 کد پستی: 6714673339
 تلفن: 08338383531
 ایمیل : [email protected]